Praten met 350.000 klanten
Een open deur, maar toch: interviews met klanten bieden een ontzagwekkende databron voor ondernemingen. Je kunt als marketeer wel van alles…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Amazon doet een online onderzoek onder Duitse klanten: wat leest u wanneer? Liefdesromans in bad of in bed? Thrillers in de metro? ‘Deel met ons uw leesgewoonten en u krijgt vijf euro korting op uw eerstvolgende bestelling bij Amazon’. Simpel en doeltreffend. Zo leert Amazon meer over de leesgewoonten van zijn klanten, en met de actie worden en passant traffic en extra afzet gegenereerd.
Amazon is niet de enige. BMW voert jaarlijks 350.000 gesprekken met klanten. Telefonisch. Nadat een klant bij een dealer zijn nieuwe auto heeft opgehaald, of na een servicebeurt. Informatie die weer munitie biedt voor imagomarketing.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: Direkt Marketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid