Wereldwijde mediareview moederbedrijf Grolsch
Molson Coors herziet de wereldwijde mediaplanning en buying. De brouwer is onder meer eigenaar van het merk Grolsch.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt het Britse M&M Global. Er werken nu verschillende mediabureaus voor Molson Coors, dat naast Grolsch onder meer ook Carling, Molson en Coors Light in het porfolio heeft.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In Nederland is MEC het mediabureau, in Groot-Brittannië ZenithOptimedia en verder werken ook Initiative en UM voor de brouwer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zouden al presentaties zijn geweest. In oktober wordt een uitkomst verwacht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid