Overslaan en naar de inhoud gaan

Coureur Simona de Silvestro en DigitasLBi starten global partnership

Simona de Silvestro heeft een global partnership getekent met DigitasLBi. Simona zal naar verwachting in 2015 volwaardig meerijden in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het partnership met het marketing- en technologiebureau draait om de inzet van BrandLIVE. Deze nieuwe propositie combineert ‘real time social content strategie en creativiteit met de snelheid van een nieuwsredactie’.

related partner content for mobile comes here

Imran Safiulla, Managing Director van Racing 78 GmbH en Manager van Simona De Silvestro:  ‘Binnen de advertentiemarkt van producten en diensten bestaat er een enorme druk om authentiek te zijn en om direct de interactie aan te gaan met de gewenste doelgroep. Met de samenwerking met BrandLIVE slaan we een innovatieve weg in. Op een onderscheidende manier maken we digitale content en creëren we waardevolle marketing. De digitale storytelling rond Simona’s , heeft zich ontwikkeld tot een oorspronkelijk en nieuwswaardig verhaal over Formule 1, de kwalificatie op het hoogst mogelijke niveau, en het leven dat daar bij hoort. Merken die zich willen verbinden met dit avontuur, hebben nu de middelen, zowel in het echte leven als in het digitale ecosysteem.’
Dirk van den Bosch, Managing Director van DigitasLBi Nederland zegt hoge verwachtingen te hebben van het bereik en de impact die de combinatie gaat creëren: ‘Merken willen relevant zijn in het leven van consumenten. Tijd speelt daarbij een steeds grotere rol. De helft van het bereik dat een post op Facebook bijvoorbeeld creëert, is al binnen 3,2 uur gerealiseerd. Relevantie heeft een deadline.’

De samenwerking past in een traditie van DigitasLBi. Al in het begin van het millennium was het voormalig LostBoys betrokken bij Formule 1-racerij via sponsorships met onder meer Christijan Albers en Jos Verstappen, ingegeven door de hobby van oprichter Michel Mol.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in