Overslaan en naar de inhoud gaan

Wennen aan Twitter

Ook trendwatchers moesten wennen aan Twitter. Reinier Evers bijvoorbeeld, oprichter van Trendwatching.com. Hij zag in het begin niets in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook trendwatchers moesten wennen aan Twitter. Reinier Evers bijvoorbeeld, oprichter van . Hij zag in het begin niets in Twitter, maar stelde later wel zijn oordeel bij.

related partner content for mobile comes here

Evers: ‘Ik liep met Twitter in de ‘persoonlijke’ valkuil. Omdat we vanaf het allereerste begin Twitter hebben gevolgd, was ik in eerste instantie sceptisch, omdat ik persoonlijk helemaal niet geïnteresseerd was in het feit dat iemand een croissant at, bijvoorbeeld. Maar als je verder kijkt en ziet dat zoveel mensen wel enthousiast zijn over Twitter, zul je er toch moeten induiken.’

Evers vertelde erover op het congres , vorige week. MarketingOnline.nl sprak daarna even met hem.

Met name de ' global brain' -functie van Twitter is volgens Evers interessant voor marketing. Marketeers zouden allemaal een twitter-manager in dienst moeten nemen, aldus de trendwatcher. ‘Ieder groot bedrijf zou meteen geld moeten vrijmaken voor een Twitter-manager, die wereldwijd alle tweets over het merk en het bedrijf in de gaten houdt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in