Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorstart Wannahaves

Multimediaal concept Wannahaves maakt een doorstart nadat het eind maart failliet werd verklaard.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft nieuwe investeerders weten aan te trekken, zo meldt . De nieuw aangetrokken directeur en medeaandeelhouder Juul Manders belooft vernieuwing, maar het bedrijf heeft nog geen mededelingen gedaan over de nieuwe strategie. Manders: 'Wannahaves blijft een media- en productiebedrijf op de gebieden televisie, online, magazines en e-commerce voor binnen- en buitenland.'

related partner content for mobile comes here

Wannahaves werd in 2000 opgericht als multimediaal concept met een tv-programma, een webshop en een magazine. Eerder wilde het bedrijf zich meer richten op online en daarom werd de tv-versie na vier jaar gestaakt. De website groeide sinds de oprichting uit tot een online videoportal in 8 talen.

Bron: Emerce (Jannemiek Starkenburg).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in