V&D experimenteert met Young Fashion


De nieuwe afdeling is met een oppervlakte van 1000 m2 de grootste Young Fashion afdeling van V&D. Diverse merken zijn bij elkaar gebracht: Yes or No, New Look, Silvian Heach, Freesoul, Vila en Springfield Women. Den Haag heeft hiermee de premieur van de eerste New Look shop-in-shop in Nederland.
Om dit nieuwe concept in Den Haag bekend te maken bij de doelgroep rijdt er 13 weken lang een tram van HTM door Den Haag. Op deze tram zal naast branding ook een QR-code te vinden zijn die na het scannen daarvan meer informatie zal geven over het nieuwe Young Fashion concept. Deze nieuwe technologie wordt ingezet in samenmwerking met TNT en heeft als doel de doelgroep op een interactieve manier kennis te laten maken met de nieuwe Fashionvloer in V&D. Nadat de code is gescand wordt de gebruiker naar een mobiele website geleid met meer info en acties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder wordt er gratis vervoer van en naar de V&D vestiging geregeld met TukTuks die gaan pendelen tussen Den Haag CS en het Spui. Verder is er een promotieteam van meiden gekleed in de merken Yes or No en New Look. V&D is geadviseerd door zijn mediabureau Initiative.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid