Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D experimenteert met Young Fashion

V&D begint in de kelder van het filiaal in Den Haag op 29 mei een nieuwe modeafdeling voor jongeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe afdeling is met een oppervlakte van 1000 m2 de grootste Young Fashion afdeling van V&D. Diverse merken zijn bij elkaar gebracht: Yes or No, New Look, Silvian Heach, Freesoul, Vila en Springfield Women. Den Haag heeft hiermee de premieur van de eerste New Look shop-in-shop in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Om dit nieuwe concept in Den Haag bekend te maken bij de doelgroep rijdt er 13 weken lang een tram van HTM door Den Haag. Op deze tram zal naast branding ook een QR-code te vinden zijn die na het scannen daarvan meer informatie zal geven over het nieuwe Young Fashion concept. Deze nieuwe technologie wordt ingezet in samenmwerking met TNT en heeft als doel de doelgroep op een interactieve manier kennis te laten maken met de nieuwe Fashionvloer in V&D. Nadat de code is gescand wordt de gebruiker naar een mobiele website geleid met meer info en acties.

Verder wordt er gratis vervoer van en naar de V&D vestiging geregeld met TukTuks die gaan pendelen tussen Den Haag CS en het Spui. Verder is er een promotieteam van meiden gekleed in de merken Yes or No en New Look. V&D is geadviseerd door zijn mediabureau Initiative.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in