Overslaan en naar de inhoud gaan

Unox leert ons Opgroenten

Word-of-mouthbureau Buzzer ontwikkelde voor Unox de campagne Opgroenten.nu. De campagne moet consumenten bewust maken van het feit dat soep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Word-of-mouthbureau ontwikkelde voor de campagne . De campagne moet consumenten bewust maken van het feit dat soep ook een prima manier is om aan je dagelijkse portie groenten te komen.

related partner content for mobile comes here

Als je denkt aan een snelle hap tussendoor, dan denk je meestal niet aan groente. Soep is echter een ander verhaal. ‘Vier uur cup-a-soup’ zit al diep tussen de oren van de consument.

Unilever probeert het nu ook met zijn Unox Soep-in-Zak en bedacht het begrip “Opgroenten!”. Het doel van de campagne: bewustwording bij de consument dat soep een prima manier is om een extra groentemoment te creëren bij een snelle hap.

Unox laat in zijn communicatie al zien hoeveel groenten in iedere soepzak zitten (zo lees je op de verpakking van Romige Tomatensoep dat de soep 150 gr groenten bevat), maar startte nu ook een word of mouth-campagne bij Buzzer. Buzzers moeten hun vrienden overtuigen van het nut van een soepje tussendoor. Dat je een soep ook kunt zien als extra groentemoment bij een groenteloze lunch.

De inzet: 4.000 buzzKits met 12 zakken Unox Soep in Zak, “Soepport” kits en de speciale website voor buzzers: , met daarop een forum en een quiz.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in