Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitteraar scheldt Buienradar huid vol om slechte voorspelling, en krijgt de wind van voren

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
Buienradar header
Buienradar header

Iedereen baalt wel eens van het weer. Zeker als augustus is en het onafgebroken regent. Deze twitteraar is het helemaal zat en reageert het in een (inmiddels verwijderde) tweet af op een weer-app. De app Buienalarm is hier duidelijk niet van gediend.

related partner content for mobile comes here

Dit is haar tweet, waarvan de scheldwoorden even zijn verborgen.

Tweet twitteraar

En zo reageert de populaire buienapp.

Marieke legt uit, wat veel mensen denken.

Ook in de reacties onder het artikel van The Best Social Media kreeg ze de wind van voren.

Facebook reactie schelden
FB reactie

In Brabant hebben ze helemaal geen Buienalarm nodig.

Fb brabant

Vroeger was niet alles beter.

FB vroeger

En mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen, dan is dit ritueel misschien het proberen waard.

Ritueel weer

Hoe vind jij dat bedrijven het beste met zo'n tweet om kunnen gaan?

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in