Overslaan en naar de inhoud gaan

TvM en Dutch Cowboys starten weblog

Tijdschrift voor Marketing en Dutch Cowboys lanceren een gezamenlijk weblog onder de naam MolBlog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het moet een brug slaan tussen de traditionele en de interactieve marketingwereld. MolBlog gaat dagelijks aandacht besteden aan ‘prikkelende en opvallende zaken op het gebied van (interactieve) marketing, media en merken’.
Ook de onderwerpen uit het maandblad komen aan bod. Andersom zal het weblog gebruikt worden om te bekijken welke onderwerpen extra aandacht verdienen in het maandblad.

related partner content for mobile comes here

MolBlog is ontstaan op initiatief van Stephan Fellinger. Als maandelijks columnist van Tijdschrift voor Marketing en vaste redacteur van DutchCowboys, leek een samenwerking hem een logische stap.
Hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing Theo van Vugt: ‘MolBlog is een zinvolle aanvulling voor ons. Het directe, snelle contact tussen deskundigen uit het interactieve marketingveld én de traditionele marketingwereld belooft veel.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in