Trash Can Run [MOBILE CONCEPT #2]
Sinds begin deze maand biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. De aftrap deed ik samen met Christiaan Tossaint van Mango Juice Media (zie Mobile Concept #1). Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op TVGids.tv (meer info hier). Als tweede Mobile Concept hebben we Trash Can Run.
BrandNewGame wil met het Trash Can Run concept op een speelse wijze de omgeving verbeteren.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Titel: Trash Can Run
Conceptomschrijving:
In onze nabije omgeving, zoals stadsparken en bossen komen we veel afval tegen. MetTrash Can Run kun je door het verzamelen en het scannen van lege frisdrankblikjes en lege chipzakjes op een leuke manier bijdragen aan een schonere omgeving. Deelnemers kunnen op deze wijze ook op een Foursquare-achtige wijze punten en badges verzamelen, die we gebruikt kunnen worden voor oa kortingen op diverse merken.
Mogelijke opdrachtgever: Nederland Schoon of een FMCG fabrikant die op een maatschappelijk verantwoorde wijze mobiel wil adverteren.
Doelstelling: Op speelse awareness voor de zwerfvuil problematiek.
Doelgroep: Sportieve Nederlanders
Mobile vorm: app
Agency: BrandNewGame
Creative Concept: Bart Hufen
Design: Todays Designers
Zie video:
Zelf meedoen? Check hier de info over Mobile Concepts 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid