Overslaan en naar de inhoud gaan

Trash Can Run [MOBILE CONCEPT #2]

Sinds begin deze maand biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. De aftrap deed ik…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds begin deze maand biedt een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. De aftrap deed ik samen met Christiaan Tossaint van Mango Juice Media (). Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op . Als tweede Mobile Concept hebben we Trash Can Run.

related partner content for mobile comes here

BrandNewGame wil met het Trash Can Run concept op een speelse wijze de omgeving verbeteren.

Titel: Trash Can Run
Conceptomschrijving:
In onze nabije omgeving, zoals stadsparken en bossen komen we veel afval tegen. MetTrash Can Run kun je door het verzamelen en het scannen van lege frisdrankblikjes en lege chipzakjes op een leuke manier bijdragen aan een schonere omgeving. Deelnemers kunnen op deze wijze ook op een Foursquare-achtige wijze punten en badges verzamelen, die we gebruikt kunnen worden voor oa kortingen op diverse merken.

Mogelijke opdrachtgever: Nederland Schoon of een FMCG fabrikant die op een maatschappelijk verantwoorde wijze mobiel wil adverteren.
Doelstelling: Op speelse awareness voor de zwerfvuil problematiek.
Doelgroep: Sportieve Nederlanders
Mobile vorm: app
Agency:
Creative Concept: Bart Hufen
Design:

Zie video:

Zelf meedoen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in