Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: Inspiring campaigns!

Heineken, Finish, Billboad & Worksafe Victoria
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Elke vrijdag geeft

related partner content for mobile comes here

content marketingbureau Brandfighters je een energy-boost. We luiden het weekend in met een leerzame TGIF door trends te bespreken en voorbeelden te geven. In deze TGIF zetten we vier campagnes die ons de afgelopen week opvielen.

Heineken: A’dam fresh Heineken
Lokale brouwerijen zijn populair, maar Heineken wil niet vergeten worden. Daarom introduceren ze A’dam Fresh Heineken, speciaal voor toeristen die Amsterdam bezoeken. Met behulp van vluchtinformatie en Facebook Messenger zorgt Heineken ervoor dat er een flesje klaarstaat, met daarbij een kaart met activiteiten in Amsterdam. Met deze persoonlijke touch zorgt Heineken dat toeristen het meeste uit hun tijd in Amsterdam kunnen halen!
 

Lokale brouwerijen zijn populair, maar Heineken wil niet vergeten worden. Daarom introduceren ze A’dam Fresh Heineken, speciaal voor toeristen die Amsterdam bezoeken. Met behulp van vluchtinformatie en Facebook Messenger zorgt Heineken ervoor dat er een flesje klaarstaat, met daarbij een kaart met activiteiten in Amsterdam. Met deze persoonlijke touch zorgt Heineken dat toeristen het meeste uit hun tijd in Amsterdam kunnen halen!


 

 


Finish: I love doing dishes
Wie houdt van de afwas doen? Bijna niemand, maar toch doen veel mensen dagelijks de afwas. Finish wil daar verandering in brengen met deze campagne. De overdrijving in de video’s geeft een grappig effect en legt daarmee nog meer nadruk op de uiteindelijke boodschap: laat je vaatwasser de afwas doen.
 


 

 


Billboard: Overdose
Deze video van Billboard over een overdose valt ook op. Waarom? Billboard neemt de boodschap van de video erg letterlijk door alleen muziektermen te gebruiken. De personages in het verhaal spreken namelijk alleen in deze termen. De aangrijpende beelden geven een extra lading aan de video, deze laten namelijk de emotie van de personages zien.
 


 

 


Worksafe Victoria: It's never ok
Zorgverleners, ze zijn er om mensen te helpen en te verzorgen. Helaas krijgt bijna iedere zorgverlener te maken met verbaal en fysiek geweld. In deze video schetst Worksafe Victoria een duidelijk voorbeeld. De video duurt maar 30 seconden, maar laat een grote indruk achter.
 


 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Tot zover onze top 4 campagnes die ons de afgelopen week inspireerden. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Tot zover onze top 4 campagnes die ons de afgelopen week inspireerden. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in