Overslaan en naar de inhoud gaan

Stabiele groei brievenbusreclame

De bestedingen aan direct mail en ongeadresseerd drukwerk vertonen in 1999 een gestage groei van 7,6 procent ten opzichte van 1998. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestedingen aan direct mail en ongeadresseerd drukwerk vertonen in 1999 een gestage groei van 7,6 procent ten opzichte van 1998. Dat blijkt uit het veertiende jaarlijkse onderzoek naar de mediabestedingen aan brievenbusreclame van de DMSA.

related partner content for mobile comes here

De bestedingen aan direct mail stegen in 1999 ten opzichte van 1998 met 8,5 procent tot 3.477 miljoen gulden en het volume steeg met 5,1 procent tot 1.449 miljoen stuks. Uit de enquête van het onderzoek bleek dat de stijging van de bestedingen in belangrijke mate wordt veroorzaakt door een combinatie van stijgende papierkosten en de keuze van adverteerders voor een meer kwalitatieve uitvoering van de mailings.

De bestedingen aan ongeadresseerd reclamedrukwerk stegen in 1999 met 5,4 procent ten opzichte van het voorgaande jaar en het volume steeg over die periode met 3,9 procent tot tot 9.090 miljoen stuks. Ook hier stijgen de bestedingen relatief sneller dan het volume, eveneens vanwege de hang naar meer kwaliteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in