Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagnes telecomaanbieders leveren 16 pct meer naamsbekendheid op

Telecomaanbieders die fors investeren in opvallende reclamecampagnes zien hun spontane naamsbekendheid met gemiddeld 16 pct stijgen, van 34…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De top of mind awareness van de telecomaanbieders is gestegen van 6 naar 13 pct en de geholpen naamsbekendheid van 89 naar 95 pct. Dat blijkt uit het recentelijk verschenen onderzoek Telecomleveranciers Imago & Performance 2000 van Heliview Telecom Monitor, een continu marktonderzoek onder 6000 bedrijven en instellingen. Voor organisaties die recentelijk weinig of niets investeerden in reclamecampagnes geldt dat hun spontane naamsbekendheid is gedaald van 28 naar 22 pct; de top of mind awareness is met 2 pct gedaald, van 5 naar 3 pct. De geholpen naamsbekendheid bleef gelijk. Het Heliview-onderzoek is gebaseerd op ruim duizend telefonische interviews afgenomen in februari/maart 2000 bij bedrijven met vijf of meer medewerkers en heeft betrekking op mobiele telefonie in de zakelijke markt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in