Campagnes telecomaanbieders leveren 16 pct meer naamsbekendheid op


De top of mind awareness van de telecomaanbieders is gestegen van 6 naar 13 pct en de geholpen naamsbekendheid van 89 naar 95 pct. Dat blijkt uit het recentelijk verschenen onderzoek Telecomleveranciers Imago & Performance 2000 van Heliview Telecom Monitor, een continu marktonderzoek onder 6000 bedrijven en instellingen. Voor organisaties die recentelijk weinig of niets investeerden in reclamecampagnes geldt dat hun spontane naamsbekendheid is gedaald van 28 naar 22 pct; de top of mind awareness is met 2 pct gedaald, van 5 naar 3 pct. De geholpen naamsbekendheid bleef gelijk. Het Heliview-onderzoek is gebaseerd op ruim duizend telefonische interviews afgenomen in februari/maart 2000 bij bedrijven met vijf of meer medewerkers en heeft betrekking op mobiele telefonie in de zakelijke markt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid