Overslaan en naar de inhoud gaan

Online discussie over reclamevrijheid

Een aantal leden van de European Publishers Council (EPC) - voorzitter en CEO’s van 27 verschillende Europese uitgeefgroepen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne gaat vanaf 19 mei twee maanden lopen. Er wordt zowel in print als op internet geadverteerd; de advertenties moeten als teaser werken voor een speciaal ontworpen website. Op die website kunnen bezoekers deelnemen aan een survey over reclame, waarvan de resultaten aan een aantal beslissers op EU-niveau zullen worden aangeboden. De tien verschillende advertenties, met als pay-off ‘It’s you that decides what’s good for you’ (je beslist zelf wat goed voor je is) zijn gratis ontworpen door Grey Brussel.

related partner content for mobile comes here

Patrick Willemarck, Grey CEO: ‘De EPC is van mening dat de moderne consument voldoende ontwikkeld is om het verschil te kunnen zien tussen de echte werkelijkheid en de reclame-werkelijkheid.

<#FONT SIZE=1>www.adfreedom.com<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in