Online discussie over reclamevrijheid


De campagne gaat vanaf 19 mei twee maanden lopen. Er wordt zowel in print als op internet geadverteerd; de advertenties moeten als teaser werken voor een speciaal ontworpen website. Op die website kunnen bezoekers deelnemen aan een survey over reclame, waarvan de resultaten aan een aantal beslissers op EU-niveau zullen worden aangeboden. De tien verschillende advertenties, met als pay-off ‘It’s you that decides what’s good for you’ (je beslist zelf wat goed voor je is) zijn gratis ontworpen door Grey Brussel.
Patrick Willemarck, Grey CEO: ‘De EPC is van mening dat de moderne consument voldoende ontwikkeld is om het verschil te kunnen zien tussen de echte werkelijkheid en de reclame-werkelijkheid.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS<#FONT SIZE=1>www.adfreedom.com<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid