Virtueel huis-aan-huisblad van Het Net
Internetprovider Het Net (17 miljoen pageviews per maand) heeft deze week Het Voordeelnet geopend, een website waar de consument…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De winkeliers krijgen hiermee de beschikking over het nieuwe medium om de doelgroep te bereiken, terwijl de verkoop via de traditionele circuits gehandhaafd blijft. Wel wordt een brievenbusblokkade door de nee-nee-sticker omzeild en zo een bereik aangeboord van ruim een miljoen huishoudens.De winkelier hoeft geen e-commerce-activiteiten te ontwikkelen. De retailers met voordeelcoupons op www.hetvoordeelnet.nl zijn te herkennen aan de VoordeelNet-sticker op de deur.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mediabureau Telemedia zal worden ingezet als verkoopkanaal voor Het VoordeelNet. Het Net (650.000 abonnees) maakt samen met Planet Internet (450.000 abonnees) onderdeel uit van KPN-dochter Planet Media Group.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid