Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk van de Broek-klanten gek op oranjevla

De klanten van Dirk van de Broek zijn bijzonder oranje-minded. Ruim 16 pct zegt oranje te gaan eten en drinken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook de klanten van Hoogvliet/Vomar doen daar graag aan mee (12 pct), gevolgd door die van A&P, Konmar, Albert Heijn en C1000. De klanten van Edah, Aldi, Basismarkt en Groenwoudt (o.a. Trekpleister) halen tijdens Euro 2000 de minste oranje-producten in huis.

related partner content for mobile comes here

De cijfers zijn afkomstig van marktonderzoekbureau GfK dat de animo onderzocht voor de aanschaf van oranje eten en drinken, alsmede van oranje versiering en deelname aan spaaracties rond Euro 2000. Voor het onderzoek werden 4400 huishoudens ondervraagd. Van de 6,6 miljoen Nederlandse huishoudens gaat 9,4 pct oranje eten en drinken in huis halen. De ware liefhebbers van oranje vla, oranje mayonaise en oranje tompoezen zijn volgens GfK vooral te vinden onder jongeren en in huishoudens met kinderen in de Randstad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in