Overslaan en naar de inhoud gaan

Springer neemt Axioma over

Springer Science+Business Media heeft Axioma Communicatie overgenomen. Het bedrijf is onder meer uitgever van dertig sponsored magazines…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook geeft Axioma Rendemens uit, een tweemaandelijks magazine over arbeid en gezondheid en zakelijke onderwerpen voor HRM-professionals. Verder heeft de uitgever Transmitter in zijn portfolio, een tweemaandelijks magazine dat zich richt op farmaceutische marketingcommunicatie. InSkoop en Zorgkundig Nieuws worden in samenwerking met een ander bedrijf uitgegeven.

related partner content for mobile comes here

Onder de reclameactiviteiten van Axioma vallen onder andere de ontwikkeling van strategische marketing/communicatieconcepten en campagnes voor zowel commerciële cliënten als cliënten in de not-for-profit sector.

Axioma beschikt over 25 medewerkers, onder wie redactionele en studio/art direction-medewerkers. Thomas Hofhuis, oprichter en algemeen directeur van Axioma, blijft aan als concept development director. Maxim Renders is algemeen hoofdredacteur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in