Overslaan en naar de inhoud gaan

Spotler Groep lijft klantdataplatform Shopping Minds in

Het is de volgende overname van Spotler Groep, dat nu in vijftien landen actief is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

En weer doet Spotler Groep een overname. Na het inlijven van onder meer Tripolis, Squeezely, Flowmailer en OBI4wan valt nu ook Shopping Minds onder de Spotler-paraplu. Shopping Minds is een cloud customer dataplatform dat marketeers meer informatie geeft over gerichte omnichannel winkelervaringen.

related partner content for mobile comes here

Met de acquisitie van het in 2015 opgerichte Shopping Minds investeert de groep verder in het domein commerce experience platform (CXP). Shopping Minds werkt onder andere voor Bax Music, SNP Natuurreizen en Etrias Group. Een organisatie krijgt inzicht in het klantgedrag in webwinkels op een manier die de privacy van de klant respecteert, aldus Shopping Minds.

Spotler Groep koopt Shopping Minds voor de eigen technologie en de medewerkers. Met strategische overnames zoals deze bouwt de groep naar eigen zeggen verder aan een modulair product voor bestaande en nieuwe klanten. Spotler Groep is inmiddels actief in vijftien landen en heeft meer dan vierduizend klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in