Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzaam warenhuis Tomo had grootse plannen, maar vraagt nu faillissement aan

'Het financiële tij keerde zich tegen ons', meldt het bedrijf in een verklaring. Na vier maanden is het warenhuis al gestopt.
Tomo
Tomo
© Afbeelding: Tomo
Tomo
Tomo
© Afbeelding: Tomo

Het duurzame warenhuis Tomo heeft al na vier maanden faillissement moeten aanvragen. Tomo, gevestigd in The Mall of The Netherlands, zegt dat een tekort aan financiële investeringen tot het aanvragen van faillissement geleid hebben. De winkel die in maart opende, is per direct gesloten. 

related partner content for mobile comes here

Grootse plannen

Het abrupte einde van het duurzame warenhuis komt voor velen als een verrassing. Een paar maanden geleden haalde Tomo het nieuws met producten van gerecyclede materialen, lange garantieperioden en een focus op circulariteit. Zo konden klanten beautyproducten navullen in bestaande verpakkingen. Volgens de oprichter van Tomo is het faillissement 'extra verdrietig gezien de positieve ontvangst en overweldigende interesse in ons concept.'

Onlangs zat de oprichter nog bij Emerce TV om te vertellen over de uitbreidingsplannen van Tomo. Het warenhuis plande nieuwe vestigingen via shop-in-shop-formules en meer focus op online verkoop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in