Overslaan en naar de inhoud gaan

SAMR neemt BrandneXt™-model van Trendbox over

Goos Eilander sluit zich aan bij SAMR en blijft verbonden aan het door hem ontwikkelde model.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

SAMR (SmartAgent MarketResponse) neemt als gevolg van het faillissement van Trendbox, per direct het BrandneXt™-model van Trendbox over. Goos Eilander, oprichter en directeur van Trendbox en ontwikkelaar van het BrandneXt™-model, verbindt zich exclusief aan SAMR. Hij treedt niet in dienst van SAMR, maar biedt zijn diensten full-time aan tegen een management fee. Eilander is niet schadevrij uit het faillissement gekomen, maar is niet van plan om bij de pakken te gaan neerzitten. &;Je zou kunnen zeggen dat ik van het ondernemerschap naar de consultancy ben gegaan. Ik kijk er zeer naar uit om me de komende tijd louter en alleen met klanten bezig te mogen houden.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in