Overslaan en naar de inhoud gaan

Hartstichting en Unilever roepen mensen op de Persoonlijke Gezondheidscheck te doen

Gratis bij de aankoop van een 500 gram Becel
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vandaag starten de Hartstichting en Unilever een campagne om Nederlanders inzicht te geven in hun gezondheid. De campagne roept mensen op online de zogeheten te doen. Na deelname ontvangen zij een gezondheidsrapport met concrete handvatten om risicofactoren terug te dringen, een gezonde leefstijl toe te passen én vol te houden.

related partner content for mobile comes here

Hart- en vaatziekten
Een gezonde leefstijl verkleint het risico op het krijgen van veelvoorkomende ziekten, waaronder hart- en vaatziekten.
De Persoonlijke Gezondheidscheck is een laagdrempelige, preventieve test, bestaande uit een online vragenlijst en aanvullende testen die thuis uitgevoerd worden. De gezondheidscheck brengt risicofactoren voor ziekten in kaart, die voor een deel te voorkomen zijn door gezond(er) te leven.

Volhouden
Daarnaast geeft de Persoonlijke Gezondheidscheck handvatten om een gezonde leefstijl vol te houden, op een manier die bij de deelnemer en zijn/haar motivatie past.
De Persoonlijke Gezondheidscheck inclusief cholesteroltest kost normaal 24,95 euro, maar is vanaf januari gratis bij aankoop van een 500 grams actie-verpakking Becel.

Stimuleren
De samenwerking tussen de Hartstichting en Unilever is erop gericht mensen te stimuleren hun gezondheid en welzijn te verbeteren.
De Persoonlijke Gezondheidscheck is ontwikkeld door het NIPED Instituut in samenwerk met onder andere de Landelijke Huisartsenvereniging en het Nederlands Huisartsen Genootschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in