Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking TNS en Medallia

Partnership gericht om 'klantervaring van bedrijven radicaal te verbeteren'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderzoeksbureau TNS is een samenwerking aangegaan met softwarebedrijf Medallia. Samen gaan zij bedrijven ondersteunen om meer customer-centric te worden via een nieuw aanbod dat de ervaring, klantinzichten en technologie van beide partijen combineert. Het samenwerkingsverband geeft een nieuwe invulling aan de rol van marktonderzoek in CEM, door inzicht in de klant centraal te stellen bij de dagelijkse besluitvorming in organisaties. Door de samenwerking worden de TNS diensten op het gebied van klantervaringen versterkt met een realtime-oplossing voor klantenfeedback van Medallia. Hierbij worden alle lagen in organisaties betrokken bij het verbeteren van de klantervaring. Het CEM-platform van Medallia biedt bedrijven zichtbaarheid van de dagelijkse prestaties van hun touchpoints met klanten. Er wordt tijdig gerichte klantfeedback geleverd, waardoor problemen kunnen worden opgelost zodra ze ontstaan. Wanneer de oplossing wordt geleverd in combinatie met de op benchmarks gebaseerde methoden van TNS, krijgen bedrijven een systematisch proces in handen, waarmee ze een daadwerkelijk customer-centric organisatie kunnen creëren.

related partner content for mobile comes here

Frans van der Horst (Director Customer Inisghts & Innovation bij TNS NIPO): &;De gecombineerde oplossing van TNS en Medallia zal een paradigmaverschuiving teweegbrengen in de manier waarop organisaties feedbackgegevens van klanten gebruiken. In plaats van alleen maar uit te gaan van klantinzichten zullen ze overgaan tot een daadwerkelijke operationele uitvoering van verbeteringen van de klantervaring. De oplossing gaat verder dan de traditionele benaderingen, waarin inzichten dikwijls waren voorbehouden aan kleine groepen en slechts werden geformuleerd in standaardrapporten. In plaats daarvan wordt de stem van de klant meegenomen in de dagelijkse activiteiten van organisaties. Hierdoor verenigen teams zich rond het succes van klanten, worden bedrijfsresultaten gestimuleerd en uiteindelijk bevordert het de transformatie van de organisatie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in