Samenwerking smartclip met Philips Smart TV
TP Vision biedt adverteerders nu de mogelijkheid de Philips Smart TV doelgroep te bereiken via gestandaardiseerde en ad-server based digitale advertising. De samenwerking omvat het Philips Smart TV aanbod in West- Europa en Rusland.
Albert Mombarg, Head of Smart TV bij TP Vision, denkt dat de samenwerking met smartclip TP Vision dichterbij de internationale adverteerders zal brengen. 'Wij zien de voordelen van Connected TV. Consumenten kijken in toenemende mate content-on-demand.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaShirlene Chandrapal, verantwoordelijk voor Connected TV bij Smartclip, zegt tegen Emerce: 'Alle nieuwe en reeds verkochte connected tv’s gaan deze banners, video’s en interactieve reclames uitserveren. Oudere toestellen krijgen een softwareupdate, net zoals we nu al bij LG en Samsung doen.'
Smartclip heeft een netwerk van 700 publishers en verzorgt ruim een miljard video streams per maand.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid