ABN Amro: 'Prijzenoorlog retailers'
Retailers raken verwikkeld in een prijzenoorlog waarbij winkelketens nog sneller zullen omvallen dan nu al het geval is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt De Telegraaf op basis van een rapport waarmee ABN Amro vandaag naar buiten komt. Michel Koster van de bank spreekt van een schrijnende situatie voor retailers, met name in de modebranche. Hij heeft het over een ’race to the bottom’. Retailers buitelen nu al over elkaar heen met de scherpste aanbiedingen, met als gevolg dat het publiek alleen maar langer wacht op nog betere aanbiedingen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'De uitverkoop is een poging om het tij te keren. Winkeliers hebben een zware periode gehad in de afgelopen maanden. Die uitverkoop moet lucht geven', zegt Koster.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid