Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Reclame bij emails stijgt fors’

De groeiende populariteit van email, gekoppeld aan de lage kosten, zal tot gevolg hebben dat reclame-inkomsten op dit medium met bijna 60…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het laatste rapport van GarterG2 blijkt, zo meldt Adweek, dat emailreclame een omzet van anderhalf miljard dollar bereikt in 2005, vergeleken met 948 miljoen dollar in 2001. De schatting voor het lopende jaar is een stijging naar 1.26 miljard dollar. ‘Naar mate het emailgebruik, het vertrouwd zijn met en het vertrouwen hebben in dit medium stijgt, zullen consumenten er makkelijker vrede mee hebben om reclame binnen te krijgen via hun computers’, verklaart Denise Garcia, research director van GartnerG2.

related partner content for mobile comes here

Ondertussen daalt het volume aan direct mail van marketeers verder, zo voegt het bureau toe. GartnerG2 verwacht dat in het jaar 2005, direct mail voor 50 pct van de post verantwoordelijk is bij Amerikaanse gezinnen. Dat is 65 pct in het lopende jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in