Overslaan en naar de inhoud gaan

Radiospot tegen kindermishandeling beste van november

De overheidscampagne tegen kindermishandeling is door consumenten beoordeeld als beste van november in de radiocommercial van de maand…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verkiezing wordt elke maand georganiseerd door het Radio Advies Bureau (RAB). De commercial ‘Kindermishandeling stopt nooit vanzelf’ is onderdeel van de overheidscampagne ‘Een veilig thuis. Daar maak je je toch sterk voor?’. De campagne wil mensen die te maken hebben met kindermishandeling of huiselijk geweld ertoe bewegen om hulp te zoeken. De commercial is met deze beoordeling genomineerd voor de jaarlijkse RAB Radio Awards Publieksprijs die begin 2013 wordt uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

De commercial voor de collecteweek van Alzheimer Nederland werd tweede. Daarin is te horen hoe een collectant geld ophaalt in een waterkoker, als metafoor voor de verwarring van Alzheimerpatiënten. De commercial voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering van Reaal werd derde.

Het onderzoek was in handen van Ruigrok | NetPanel. Tussen 29 november en 2 december beoordeelden 618 Nederlanders (13-64 jaar) twintig radiocommercials.

Beluister hieronder de radiocommercials:

Rijksoverheid:
Alzheimer:
Reaal:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in