Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank nog steeds grootste sponsor in Nederland

Rabobank is met een budget van 50 euro miljoen opnieuw de grootste sponsor van Nederland. Grootste investering blijft de Rabo Wielerploeg…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank is met een budget van 50 euro miljoen opnieuw de grootste sponsor van Nederland. Grootste investering blijft de Rabo Wielerploeg met 13 miljoen euro. Dit blijkt uit het nieuwe overzicht van met de 25 grootste sponsors van Nederland.

related partner content for mobile comes here

Nummer twee en drie in de lijst, Heineken (25 miljoen euro) en Aegon (18 miljoen euro) staan opdezelfde plaats als vorig jaar.
ABN Amro (17 miljoen euro) staat op nummer vier, Nike (15 miljoen euro) op vijf.

In totaal geeft de top25 264 miljoen euro uit aan sponsoringrechten.

Financiële organisaties en bierbrouwers domineren traditioneel de lijst. Nieuw in de lijst is onder andere reisorganisatie Vacansoleil, die dit jaar voor het eerst een eigen wielerploeg sponsort.

De economische crisis is maar beperkt zichtbaar in Top 25, meldt SponsorTribune.
Reden is dat de genoemde sponsorbedragen veelal afkomstig zijn van meerjarige contracten, die in 2009 gewoon doorlopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in