Overslaan en naar de inhoud gaan

PREVIEW Zo rolt Pepsi de nieuwe positionering ‘For the love of it’ vanaf maart in Nederland uit

Eerder deze maand zagen we dat frisdrankmerk Pepsi het roer wereldwijd omgooit, zo ziet de Nederlandse doorvertaling eruit.
Miniatuurvoorbeeld
For the love of it
© Pepsi
Miniatuurvoorbeeld
For the love of it
© Pepsi

Vanaf maart rolt Pepsi ook in Nederland de nieuwe positionering van het merk - samengevat als ‘For the love of it’ - uit in Nederland. Internationaal is er een commercial die sterk doet denken aan de ‘Likkebaardend lekker lessend-commercial’ van Pepsi uit de jaren ’70, maar die commercial in parlando c.q. rap-stijl (‘Lip smackin, fizzy sippin’) wordt in Nederland niet gebruikt. Pepsi deelt nu al een mood video die als preview dient, dit is dus nog niet de definitieve commercial. De lokale Pepsi Max-versie wordt volgens Michiel Otten, senior brand manager beverages bij Pepsico, nog ontwikkeld (bureau: EG+). 'Inclusief energieke rap die perfect aansluit op onze lokale doelgroep'.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in