PREVIEW Zo rolt Pepsi de nieuwe positionering ‘For the love of it’ vanaf maart in Nederland uit
Eerder deze maand zagen we dat frisdrankmerk Pepsi het roer wereldwijd omgooit, zo ziet de Nederlandse doorvertaling eruit.
Vanaf maart rolt Pepsi ook in Nederland de nieuwe positionering van het merk - samengevat als ‘For the love of it’ - uit in Nederland. Internationaal is er een commercial die sterk doet denken aan de ‘Likkebaardend lekker lessend-commercial’ van Pepsi uit de jaren ’70, maar die commercial in parlando c.q. rap-stijl (‘Lip smackin, fizzy sippin’) wordt in Nederland niet gebruikt. Pepsi deelt nu al een mood video die als preview dient, dit is dus nog niet de definitieve commercial. De lokale Pepsi Max-versie wordt volgens Michiel Otten, senior brand manager beverages bij Pepsico, nog ontwikkeld (bureau: EG+). 'Inclusief energieke rap die perfect aansluit op onze lokale doelgroep'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid