Pitch Olympische campagne
Het Internationale Olympisch Comité (IOC) is op zoek naar een nieuwe bureau voor de internationale creatieve campagne rond de Olympische…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nu is TBWA Worldwide nog het bureau van het IOC, maar marketing director Michael Payne meldt aan Adweek dat er een pitch komt. De review maakt onderdeel uit van een evaluatie binnen het IOC die in gang is gezet nadat de Belg Jacques Rogge Juan Antonio Samaranch in 2001 opgevolgde als president.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
TBWA zit wel weer bij de laatste bureaus in de review, samen met Saatchi & Saatchi (beide New York). Ook Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, Londen en Siltanen/Keehn in El Segundo, Californië doen mee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet IOC is van plan de pay-off ‘Celebrate humanity’ van TBWA te behouden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid