Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi herstelt ‘likkebaardend lekker lessend’ wereldwijd in ere

Frisdrankmerk Pepsi gooit het roer om en positioneert wereldwijd met ‘For the love of it’.
Miniatuurvoorbeeld
Cola cravin
© Pepsi
Miniatuurvoorbeeld
Cola cravin
© Pepsi

Pepsi verruilt de global pay-off ‘'Live for now' voor 'For the love of it'. De begeleidende commercial heeft wel iets weg van de televisiereclame uit de jaren ’70 die Pepsi op de Nederlandse televisie werd uitgezonden. Het rap-achtige liedje ‘Likkebaardend lekker lessend (…)’ lijkt nogal op het ‘Lip smackin, fizzy sippin’ uit de nieuwe commercial:

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

PEPSI ‘FOR THE LOVE OF IT’ – LIPSMAKIN

Meezinger

Dit is de commercial die die meeste ‘jongeren uit de jaren ’70’ nog kunnen meezingen:

Pepsi-nostalgie

Los van de nieuwe pay-off en commercial, heeft ook de visuele identiteit van het merk een opfrisser gekregen. Of ‘For the love of it’ ook letterlijk in Nederland uitgerold wordt, (of dat we een hernieuwde versie van ‘Likkebaardend’ krijgen), is niet bekend.

 

Nadere verslaggeving volgt later

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gerben Busch

Kwam die niet uit de koker van Jim Prins? Mooi eerbetoon.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in