Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s kiest Blauw Gras als social media partner

Het Amsterdamse bureau gaat de restaurantketen ondersteunen op het gebied van social media in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De samenwerking focust zich op de deelgebieden strategie, contentcreatie, productie, content management en rapportage. In voorbereiding is er hard gewerkt aan de inrichting van de samenwerking.

related partner content for mobile comes here

McDonald’s zet het social fundament met een krachtige merkconversatie voort en we hopen met brand engagement en brand sales onze fans ook in 2019 te verrassen,’ zegt Eunice Koekkoek, Manager Corporate Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in