Overslaan en naar de inhoud gaan

Virgin Media en Usain Bolt promoten snelle internetverbinding met een orkest

De Jamaicaan speelt een superheld om zo de Britse consument over te laten stappen.

Virgin Media komt met een campagne waarin de snelle glasvezelverbinding van het bedrijf wordt gepromoot met Usain Bolt. Het bureau BBH London is verantwoordelijk voor de campagne ‘Orchestra’, waarin de sprintgrootheid samenwerkt met een orkest.

related partner content for mobile comes here

In de video wordt de Jamaicaan weergegeven als een superheld. Hij staat op een loopband, waarvan de energie wordt opgewekt door de snelheid waarmee het orkest speelt. Het nummer SuperBolt Theme wordt ten gehore gebracht in de video. De campagne wordt uitgerold voor de Britse markt en met de tagline 'Switch to Super' wordt de consument aangemoedigd over te stappen naar Virgin Media.

Het is niet de eerste keer dat Bolt de hoofdrol speelt in een Virgin-campagne. Sinds 2012 is de voormalig sprinter ambassadeur van het merk. Door de jaren heen was de Jamaicaan onder andere te zien in de campagnes ‘Be The Fastest’ en ‘#ARunningLegend’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in