Pan-Europese campagne moet Lonsdale helpen


Vandaag organiseren het bureau en youngcreatives.be (een niet-commerciële database voor jonge creatieven, op initiatief van Tom Van Daele, associate creative director van Duval Guillaume New York) een briefing aan zo’n zeventig jonge, nog niet in de branche werkzame, creatieven. Zij moeten een printcampagne bedenken die in September zou kunnen gaan lopen.
In augustus kunnen ze hun werk bespreken bij Guillaume Van der Stighelen (ECD-DG) en Tom Van Daele. Het Lonsdale-management helpt mee met jureren en kiest de uiteindelijke campagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJohn Lau, managing director Punch (Lonsdale-distributeur) was onmiddellijk enthousiast over het idee. ‘Dit is voor ons een fantastische mogelijkheid om iets aan het imagoprobleem van Lonsdale te doen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid