Overslaan en naar de inhoud gaan

Mannen en hun tv-programma’s

Sport, nieuws en fictie zijn nog altijd de favoriete items voor tv-kijkende mannen. Maar documentaires, comedies en wetenschappelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de vraag wanneer je als adverteerder het beste je mannenmerk kunt promoten is maar één antwoord mogelijk: tijdens of rond de live-uitzending van een voetbalwedstrijd (volgens psychologen kijken mannen zo graag naar voetbal omdat ze dan hun emoties eens lekker de vrije loop kunnen laten). Goede tweede zijn andere sportuitzendingen, gevolgd door nieuws- en actualiteitenprogramma’s en actieseries en -films. Tot zover de bekende feiten. De trends? Documentaires en populair-wetenschappelijke programma’s, en voor wat betreft de jongere doelgroep (14 tot 29) ook comedies, inclusief cabaretachtige shows. Een verhaal apart zijn kijkcijferkanonnen als ‘Pimp my ride’, dat inmiddels de cultstatus heeft bereikt, en de mysteryserie ‘Lost’, die na Amerika nu ook Europa in zijn greep heeft.
Beste uitzendtijd voor mannenspotjes is de late avond. Na tien uur zitten er - in tegenstelling tot de rest van de dag en avond – meer mannen dan vrouwen voor de buis.

related partner content for mobile comes here

Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in