Overslaan en naar de inhoud gaan

Center Parcs laat klanten meedenken over imagoprobleem

Centerparcs heeft 400 zakelijke klanten en prospects uitgenodigd mee te helpen bij het bedenken van een nieuwe propositie en een daaruit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft 400 zakelijke klanten en prospects uitgenodigd mee te helpen bij het bedenken van een nieuwe propositie en een daaruit voortvloeiend productconcept voor haar activiteiten in de zakelijke markt in Nederland en België.

related partner content for mobile comes here

Het bungalowpark houdt een brainstormsessie, de zogenaamde 'Inspiration Battle' op 5 juli aanstaande, waaraan naar schatting honderdvijftig professionals uit de congres- en evenementenorganisatie en Center Parcs-functionarissen hun meningen en ideeën uitwisselen.

Met deze werkwijze gelooft Center Parcs het imagoprobleem in deze markt, waarin de eigen positie wil versterken, aan te pakken.

'Niemand kan ons beter vertellen waar een markt warm voor loopt, dan de spelers in die markt zelf', aldus Esther van der Meer, de nieuwe Business to Business Manager Nederland van Center Parcs Europe.

'Door ons imagoprobleem tegenover onze doelgroep te onderkennen, stellen wij ons open en bewust kwetsbaar op. Ik verwacht dat dit verheldering en inspiratie oplevert'.

Ook Christophe Jeannest, de CEO van Center Parcs Europe, doet mee aan de discussie.

Center Parcs wil vooral de eigen positie versterken als aanbieder van zakelijke arrangementen (workshops, trainingen, meetings, conferenties, teambuilding etc.). Er loopt daarvoor al een , maar kennelijk zet die te weinig zoden aan de dijk.

Fons de Poel presenteert de 'battle'. Naast genoemde brainstorm heeft het evenement ook een educatief karakter.
Christophe Jeannest (CEO Center Parcs Europe), Rick Harvey Lam (Director of Marketing Center Parcs Europe), Mike Riegel en Femke Schavemaker (Lost Boys) presenteren nieuwe inzichten op het gebied van marketing en communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in