Campagne kinderen en schulden
Nibud en Podium, bureau voor educatieve communicatie, hebben gezamenlijk een communicatietraject voor kinderen ontwikkeld. Doel is kinderen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar liefst vijf partners werken voor de campagne samen: Nibud, De Nederlandsche Bank, Geld-+Bankmuseum, PIN en Chipknip. Het initiatief wordt ondersteund door Stichting Kinderpostzegels Nederland en zes sponsors uit de financiële wereld en het bedrijfsleven: Jumbo, Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders, Nederlandse Vereniging van Banken, Transfair, Vereniging van Financieringsondernemingen, Nederlandse Vereniging van Banken en Wehkamp.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In september vormt een speciale geldles op een basisschool in Den Haag het startsein voor het toepassen van de educatieve materialen op scholen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid