Overslaan en naar de inhoud gaan

Centraal Beheer laat kijkers de volgende commercial bedenken

Het is de langstlopende campagne van Nederland, maar kennelijk zijn de ideeën op, want nu moet het publiek de volgende Even Apeldoorn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Achmea roept consumenten op om hun ideeën voor een nieuwe Even Apeldoorn Bellen-commercial op te sturen.
Vanaf deze week tot 17 juli kan iedereen inzenden. Aanleiding voor de oproep is, volgens directeur concern marketing & communicatie Centraal Beheer Achmea, het 20-jarig jubileum van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Achmea gaat het leukste idee ook daadwerkelijk uitvoeren en uitzenden in oktober. Met als doel: inzending voor de Gouden Loeki 2005.
Het idee kan gedeponeerd worden in de digitale brievenbus op www.centraalbeheer.nl.
Een jury beoordeelt de inzendingen vervolgens.

Vorig jaar won de Centraal Beer-film 'Leeuw' nog een Gouden Loeki en in 2001 de film 'Rio'.

Om de amateur reclame-makers een beetje te helpen heeft Achmea een brochure gemaakt met nuttige tips. Zoals: zorg dat de kijker zich kan verplaatsen in de naderende ellende van de hoofdrolspeler. En: Zorg er voor dat de gevolgen zich laten raden.

Dat levert vast een doos vol ideeën op. Het volgende persbericht van Centraal Beheer laat zich dan ook al raden: ze hebben geen reclamebureau (DDB doet het nu) meer nodig.

Nu was de laatste commercial (zoektocht naar een boedha in de zee) ook al niet zo heel erg leuk meer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in