
Centraal Beheer Achmea roept consumenten op om hun ideeën voor een nieuwe Even Apeldoorn Bellen-commercial op te sturen.
Vanaf deze week tot 17 juli kan iedereen inzenden. Aanleiding voor de oproep is, volgens directeur concern marketing & communicatie Centraal Beheer Achmea, het 20-jarig jubileum van de campagne.
Achmea gaat het leukste idee ook daadwerkelijk uitvoeren en uitzenden in oktober. Met als doel: inzending voor de Gouden Loeki 2005.
Het idee kan gedeponeerd worden in de digitale brievenbus op www.centraalbeheer.nl.
Een jury beoordeelt de inzendingen vervolgens.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandVorig jaar won de Centraal Beer-film 'Leeuw' nog een Gouden Loeki en in 2001 de film 'Rio'.
Om de amateur reclame-makers een beetje te helpen heeft Achmea een brochure gemaakt met nuttige tips. Zoals: zorg dat de kijker zich kan verplaatsen in de naderende ellende van de hoofdrolspeler. En: Zorg er voor dat de gevolgen zich laten raden.
Dat levert vast een doos vol ideeën op. Het volgende persbericht van Centraal Beheer laat zich dan ook al raden: ze hebben geen reclamebureau (DDB doet het nu) meer nodig.
Nu was de laatste commercial (zoektocht naar een boedha in de zee) ook al niet zo heel erg leuk meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee