Vodafone wint Mobile Marketing Award


Vodafone heeft gisteravond de Mobile Marketing Award in de wacht gesleept. Genomineerd waren:
- De Mobiele Kortingsbon, ADGJ Mobile Marketing BV
- Vodafone MMS foto-marketing, i.s.m. @Hand Communications
- Hema Prepaid Direct SMS Aktie, i.s.m. HotSMS Mobile Messaging Solutions.
@ Hand Communication en Vodafone kregen de award voor de actie rond MMS foto-marketing, die consumenten enthousiast moest maken voor MMS en Vodafone Live.
De bijna 130 aanwezigen op het Mobile Marketing Congres in het Rosarium in Amsterdam brachten gisteren samen met de jury hun stem uit op de genomineerden, die eerder op de dag hun case hadden gepresenteerd.
De drie cases waren door de jury geselecteerd uit 30 inzendingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury bestond uit Theo van de Kamp (director Corporate e-Marketing Sara Lee International), Albert-Jan Tebbe (wergroepvoorzitter Mobile Marketing van Ipan en Private Marketeer), Robert Feltzer (van Citizen Alert Services (SMS alarmering) en oprichter Feltwerk) en Paul Petermeijer (managing director BBP/Telecommerce).
De jury heeft de inzendingen getoets op effectiviteit, creativiteit, inzet van middelen, integratie met overige communicatie, en functionaliteit. Van de Vodafone case waren volgens de jury de kwantitatieve resultaten indrukwekkend. Het merk is goed neergezet en er is traffic gegenereerd naar winkels en site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid