Orange wint CRM Award


De CRM Award werd vorige week woensdag uitgereikt in Grand Hotel Karel V te Utrecht. Orange kreeg de award uit handen van juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen van de Universiteit Nyenrode.
De jury over Orange: “De visie om de favoriete aanbieder van de klant te worden, wordt goed nagestreefd waarbij de klant in alle opzichten centraal staat. Op hoog niveau is zeer goed nagedacht over klantvriendelijkheid en hoe dit ingevoerd kan worden in de organisatie. Er ligt een duidelijke visie en strategie en er wordt veel aandacht besteed aan de menselijke kant van klantgericht werken. Het doel om een geweldige ervaring neer te zetten voor de klanten en daarbij waardevol te zijn voor personeel, aandeelhouders, het bedrijf en de gemeenschap is een zeer volledig streven.”
PricewaterhouseCoopers en Fokker Services ontvingen beide de Excellent Performance CRM Award.
De organisatie van de CRM Award ligt in handen van het CRM Genootschap en zij organiseert dit in samenwerking met Beerens Business Press (BBP), Reed Business Information (RBI) en Universiteit Nyenrode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid