Overslaan en naar de inhoud gaan

Online retailers kunnen consument niet bijbenen

De meeste online retailers in de VS slagen er niet in doeltreffend in te spelen op de hogere eisen van consumenten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een rapport van The Boston Consulting Group (BCG) met de titel “Winning the Online Consumer 2.0: Converting Traffic into Profitable Relationships”. Ook concluderen de onderzoekers dat juist het tevredenstellen van de klant in iedere fase van het aankoopproces zó’n effect kan hebben dat de beste online retailers uit de rode cijfers komen. Volgens Emile Gostelie, vice-president van BCG zijn de huidige online consumenten technisch kundiger, ongeduldiger en willen ze meer geld online besteden dan ooit tevoren. “Helaas hebben online retailers het tempo niet kunnen bijbenen.”

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in