Online retailers kunnen consument niet bijbenen
De meeste online retailers in de VS slagen er niet in doeltreffend in te spelen op de hogere eisen van consumenten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een rapport van The Boston Consulting Group (BCG) met de titel “Winning the Online Consumer 2.0: Converting Traffic into Profitable Relationships”. Ook concluderen de onderzoekers dat juist het tevredenstellen van de klant in iedere fase van het aankoopproces zó’n effect kan hebben dat de beste online retailers uit de rode cijfers komen. Volgens Emile Gostelie, vice-president van BCG zijn de huidige online consumenten technisch kundiger, ongeduldiger en willen ze meer geld online besteden dan ooit tevoren. “Helaas hebben online retailers het tempo niet kunnen bijbenen.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid