TMD introduceert nieuw tracking-instrument
Mediabureau voor online media The Media Difference introduceert voor haar cliënten een innovatieve trackingsmethode: Return On Media…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze analyse heeft als doel het verkrijgen van een optimaal inzicht in het effect dat de verschillende mediumtypen hebben op het bezoek aan de Internet-site van een adverteerder. Een R.O.M.I.-rapportage bestaat uit een grafische weergave van het sitebezoek per dag gedurende de campagneperiode, afgezet tegen alle gerealiseerde bruto-contacten die per mediumtype dagelijks gerealiseerd werden. Verder vindt er een kosten per 1.000 analyse plaats op (vooralsnog) 13+-niveau, om nog beter te kunnen bepalen wat het rendement van elk mediumtype is geweest.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid