Overslaan en naar de inhoud gaan

TMD introduceert nieuw tracking-instrument

Mediabureau voor online media The Media Difference introduceert voor haar cliënten een innovatieve trackingsmethode: Return On Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze analyse heeft als doel het verkrijgen van een optimaal inzicht in het effect dat de verschillende mediumtypen hebben op het bezoek aan de Internet-site van een adverteerder. Een R.O.M.I.-rapportage bestaat uit een grafische weergave van het sitebezoek per dag gedurende de campagneperiode, afgezet tegen alle gerealiseerde bruto-contacten die per mediumtype dagelijks gerealiseerd werden. Verder vindt er een kosten per 1.000 analyse plaats op (vooralsnog) 13+-niveau, om nog beter te kunnen bepalen wat het rendement van elk mediumtype is geweest.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in