Online 'prijsvergelijker' laat supermarkten koud
Op de internetsite www.macropolis.nl kunnen mensen vanaf vandaag via de 'prijsvergelijker' hun boodschappen in zestien supermarkten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens directeur N. Vrielink van Macropolis, onderdeel van het NewConomy Netwerk, zit het in de volksaard om te vergelijken. De woordvoerders van het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL), Laurus en Albert Heijn zijn niet onder de indruk van Macropolis. Klanten kunnen dat zelf ook doen, zeggen ze. "De gehanteerde prijzen zijn ook niet de belangrijkste reden om voor een supermarkt te kiezen. Bovendien is het moeilijk de prijzen kloppend te houden door de aanbiedingen en dagverse producten." Macropolis wil dat ondervangen door dagelijks veertig werknemers naar de supermarkten te sturen. Zij inventariseren de prijzen van driehonderd producten (A- en huismerken) en houden rekening met de (klantenkaart)aanbiedingen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid