Overslaan en naar de inhoud gaan

Online 'prijsvergelijker' laat supermarkten koud

Op de internetsite www.macropolis.nl kunnen mensen vanaf vandaag via de 'prijsvergelijker' hun boodschappen in zestien supermarkten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens directeur N. Vrielink van , onderdeel van het NewConomy Netwerk, zit het in de volksaard om te vergelijken. De woordvoerders van het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL), Laurus en Albert Heijn zijn niet onder de indruk van Macropolis. Klanten kunnen dat zelf ook doen, zeggen ze. "De gehanteerde prijzen zijn ook niet de belangrijkste reden om voor een supermarkt te kiezen. Bovendien is het moeilijk de prijzen kloppend te houden door de aanbiedingen en dagverse producten." Macropolis wil dat ondervangen door dagelijks veertig werknemers naar de supermarkten te sturen. Zij inventariseren de prijzen van driehonderd producten (A- en huismerken) en houden rekening met de (klantenkaart)aanbiedingen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in