Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands kantoor voor TBN

TBN, een Amerikaanse organisatie die internetbedrijven bij elkaar probeert te brengen, wil een kantoor in Rotterdam openen. Dat zei ceo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze meldde dat ICT- en internetbedrijven jaarlijks vele miljoenen guldens verliezen aan niet-succesvolle en mislukte allianties, aldus Emerce. Bij drie van de vijf samenwerkingen kan men zelfs spreken van een mislukking. TBN, oorspronkelijk uit Austin, Texas, probeert bedrijven ervan te overtuigen zoveel mogelijk samen te werken. De reden waarom zoveel fusies en allianties fout gaan, ligt vaak in de 'onrealistische verwachtingen'. "In de internetwereld wordt de beslissing tot samenwerking vaak te snel genomen, omdat bedrijven denken dat ze anders de boot missen. Pas na een tijdje hebben ze door dat de match niet goed is."

related partner content for mobile comes here

St. James ziet samenwerkingen tussen Amerikaanse en Nederlandse bedrijven overigens wel zitten. "De cultuurverschillen zijn klein. Bovendien hoef je Nederlandse ondernemers bijna nooit twee keer iets uit te leggen". Om die reden heeft St. James haar oog laten vallen op Rotterdam als kantoorlocatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in