Overslaan en naar de inhoud gaan

Saatchi en AMV pitchen wereldwijd op Guinness

Guinness, dat jaarlijks zo’n 750 miljoen gulden spendeert aan publiciteit, heeft Saatchi & Saatchi en Abbott Mead Vickers BBDO gevraagd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee geselecteerde bureaus zijn nu nog verantwoordelijk voor publiciteit voor het biermerk in respectievelijk Afrika en Engeland. Guinness’ andere bureaus - te weten Howell Henry Chaldecott Lury (verantwoordelijk voor Ierland), O&M (Singapore en Maleisië), Frohling Werbeagentur (Duitsland) en Weiss Stagliano Partners (VS en Canada) zijn buiten de competitie gehouden. Guinness zegt op zoek te zijn naar één vertegenwoordigend bureau om “nieuw en excellerend” te garanderen in al haar markten en niet in één of twee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in