Overslaan en naar de inhoud gaan

Ola vs. Sultana – The Battle

Ola heeft met de website www.tussendoortjesvergelijker.nl een leuk en vooral goed concept in handen. Even op de site kijken en je weet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ola vs. Sultana
Een van de producten die wordt vergeleken met de ijsjes van Ola is de fruitbiscuit. Een van de belangrijkste fabrikanten van fruitbiscuits is Sultana en zij liften met een nieuwe advertentie op een slimme manier mee op het succes van Ola.

related partner content for mobile comes here

Ola houdt consumenten voor de gek
Afgelopen woensdag verscheen er van Sultana een paginagrote advertentie in de landelijke dagbladen. In deze advertentie maakte Sultana duidelijk dat de consumenten voor de gek worden gehouden door Ola. Een raket bevat weliswaar minder calorieën dan een Sultana, maar is geenszins gezonder! Een sultana bevat namelijk veel minder suiker dan een raket en juist de suikers maken een tussendoortje ongezond.

De strijd om het gezondste tussendoortje is begonnen
Sultana lift met haar advertentie handig mee op het concept en succes van Ola. En door met een goed argument te komen kan Sultana nog weleens de winnaar gaan worden in de strijd om het gezondste tussendoortje. Ben benieuwd of Ola nog met een tegenreactie gaat komen…

The Battle is begonnen!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in