Overslaan en naar de inhoud gaan

Mini onthult 'De waarheid achter Mini'

Mini heeft de multimediale campagne 'De waarheid achter Mini' gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via radio, pamfletten en 'bekladde' outdoor-uitingen laten geven Mini-rijders uiting aan hun verontwaardiging over het feit dat Mini informatie heeft 'achtergehouden'. Zo zouden de Mini-bezitters niet weten dat Mini zuinig is, een lage CO2-uitstoot heeft en een lage bijtelling, 'de Waarheid achter Mini' dus.

related partner content for mobile comes here

Via de actiesite is ook een filmpje te zien van een 'demonstratie' van Mini-rijders bij het hoofdkantoor. Insiders zullen in de demonstratieleider Peter van Woensel Kooy herkennen, in het dagelijks leven journalist bij marketingvakblad MarketingTribune.

Uiteraard zit Mini zelf achter de actie. Isobar Human Media zit achter de campagne.
Aanvulling: Isobar Human Media is verantwoordelijk voor de seeding van de campagne, Ubachs Wisbrun/JWT voor het concept.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in