Mini onthult 'De waarheid achter Mini'


Via radio, pamfletten en 'bekladde' outdoor-uitingen laten geven Mini-rijders uiting aan hun verontwaardiging over het feit dat Mini informatie heeft 'achtergehouden'. Zo zouden de Mini-bezitters niet weten dat Mini zuinig is, een lage CO2-uitstoot heeft en een lage bijtelling, 'de Waarheid achter Mini' dus.
Via de actiesite is ook een filmpje te zien van een 'demonstratie' van Mini-rijders bij het hoofdkantoor. Insiders zullen in de demonstratieleider Peter van Woensel Kooy herkennen, in het dagelijks leven journalist bij marketingvakblad MarketingTribune.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Uiteraard zit Mini zelf achter de actie. Isobar Human Media zit achter de campagne.
Aanvulling: Isobar Human Media is verantwoordelijk voor de seeding van de campagne, Ubachs Wisbrun/JWT voor het concept.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid