Mini onthult 'De waarheid achter Mini'
Via radio, pamfletten en 'bekladde' outdoor-uitingen laten geven Mini-rijders uiting aan hun verontwaardiging over het feit dat Mini informatie heeft 'achtergehouden'. Zo zouden de Mini-bezitters niet weten dat Mini zuinig is, een lage CO2-uitstoot heeft en een lage bijtelling, 'de Waarheid achter Mini' dus.
Via de actiesite is ook een filmpje te zien van een 'demonstratie' van Mini-rijders bij het hoofdkantoor. Insiders zullen in de demonstratieleider Peter van Woensel Kooy herkennen, in het dagelijks leven journalist bij marketingvakblad MarketingTribune.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Uiteraard zit Mini zelf achter de actie. Isobar Human Media zit achter de campagne.
Aanvulling: Isobar Human Media is verantwoordelijk voor de seeding van de campagne, Ubachs Wisbrun/JWT voor het concept.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid