Qrius en Habbo: kwalitatief onderzoek naar virtuele wereld
De samenwerking tussen Qrius en Habbo richten zich op enerzijds snel en representatief kwalitatief onderzoek - de klant kan zijn resultaten binnen 2 dagen terugverwachten - en anderzijds toegankelijk kwalitatief virtueel onderzoek.
Mark Stockx, country manager van Habbo Nederland en België: 'Onze gebruikersgroep is zeer actief en daarom erg geschikt voor zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. We zijn blij dat we in Qrius een partner hebben gevonden die de voordelen van onderzoek binnen een virtuele omgeving wil benutten en zo de behoefte van de deze doelgroep nog inzichtelijker te maken.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHerman Berndt projectleider bij Qrius: 'Door onze kennis en expertise met elkaar te delen zijn we nu in staat om ook de virtuele (be-)leefwereld van kids en jongeren beter in kaart brengen. Een logische stap als je bedenkt dat 99 pct van de jongeren wekelijks ruim 8 uur van hun vrije tijd doorbrengen op het internet.'
Met het lanceren van kwalitatief onderzoek binnen een virtuele wereld zeggen Habbo & Qrius een primeur in handen te hebben. Binnen Habbo is een speciale onderzoeksruimte ingericht waar, onder begeleiding van een Qrius medewerker als moderator, onderzoek uitgevoerd kan worden onder een kleine groep Habbo’s. Ook kunnen jongeren zich aanmelden op een speciale onderzoekgroep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid