Overslaan en naar de inhoud gaan

Offline app: Brandstofwijzer

Vlak voor de vakantiedrukte op de Europese wegen ontwikkelde reclamebureau Black Magic Marker in opdracht van IvDM (Instituut voor Duurzame…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vlak voor de vakantiedrukte op de Europese wegen ontwikkelde reclamebureau in opdracht van IvDM (Instituut voor Duurzame Mobiliteit) de Brandstofwijzer: een draaischijf die moet helpen voorkomen dat automobilisten en motorrijders verkeerd tanken in het buitenland.

related partner content for mobile comes here

De Brandstofwijzer is de aftrap voor IvDM's kenniscampagne 'Duurzaam op weg', over bewust rijden. Binnen deze campagne vormt ‘je bent al snel duurzaam op weg’ de rode draad, om aan te tonen dat bewust rijden soms in onverwachte, kleine dingen zit.

Brandstofnamen kunnen al voor verwarring zorgen: alleen al in Nederland moeten pechdiensten wel tien keer per dag uitrukken omdat iemand de verkeerde brandstof heeft getankt. Jaarlijks komen daar nog eens duizenden hulpverzoeken bij van Nederlanders in het buitenland.

De Brandstofwijzer kun je zien als een offline app: in één handomdraai heeft de automobilist de vertaalde brandstofnamen van zestien Europese landen op een rij. Dat zijn er zelfs vierentwintig op de bijbehorende site

De Brandstofwijzer is gratis af te halen bij elk BOVAG-bedrijf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in