Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Joosten nieuwe Marketing Directeur Ad van Geloven/Mora snacks

Marcel Joosten (41) werd bekend als marketing manager bij Douwe Egberts, waar hij de Burendag, samen met Lemz opzette.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(41) werd als marketing manager bij Douwe Egberts, waar hij de , samen met Lemz opzette.

related partner content for mobile comes here

Daarna ging hij naar Albron catering & foodservice als marketing directeur. Daar bleef hij dus maar kort, want na ruim een jaar is hij er weer weg.

Met ingang van 15 augustus is hij benoemd tot Marketing Directeur bij /Mora snacks in Tilburg. Hij wordt eindverantwoordelijk voor de branding, innovatie, communicatie en activatie van Mora en de overige snacks-merken van Ad van Geloven in Nederland en België.

Joosten wordt lid van de dagelijkse directie en rapporteert aan Peter Doodeman, Algemeen Directeur van Ad van Geloven.

Joosten heeft in het verleden ook diverse marketing functies vervuld bij United Biscuits en Campina.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in