Overslaan en naar de inhoud gaan

100%NL en Slam FM grootste stijgers CLO

De kleinere zenders 100%NL en Slam FM waren de grootste stijgers in het CLO van Intomart GfK over de periode april-mei 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

100%NL ging van een marktaandeel van 3,9 naar 4,2. Slam FM ging van 1,8 naar 2,1.

related partner content for mobile comes here

De ORN-zenders zagen het aandeel dalen van van 12,1 naar 11,9 en Radio 538 groeide van 10,5 naar 10,7. Radio 2 blijft inleveren in ging van 10,0 naar 9,7. De groei bij 3FM zet niet door. De zender moest iets terug van 9,5 naar 9,4 procent. Sky Radio blijft dalen in aandeel en komt nu uit op 8,4 (was 8,6).

Radio 1 blijft stabiel op 7,3 pct. Q-music daalde in aandeel van 6,9 naar 6,6 pct. Radio Veronica steeg van 5,9 naar 6,0 en E Power bleef steken op 4,4.

Overige zenders: Radio 5 2,9 (+0,1), Radio 10 Gold 2,6 (-), Radio 4 2,1 (+0,1), Slam FM 2,1 (+0,3), Classic FM 2,0 (+0,1), Arrow Classic Rock 1,3 (-), BNR nieuwsradio 0,9 (-0,1), Radio Decibel 0,5 (+0,1), Kink FM 0,4 (+0,1), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Radio 6 0,3 (-0,1),

Bron: Intomart-GfK.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in